* opcjonalnie jako numer rejestracji zgłoszenia w systemie klienta
** maksymalnie 3 pliki o łącznym rozmiarze do 15MB Ważne informacje:
- Do zgłoszenia naprawy gwarancyjnej należy dołączyć kserokopię faktury ( dowód zakupu )
- Status zgłoszenia może zostać zmieniony po analizie wykonanej ze strony LUMEL-u , o którym bezwzględnie informujemy zlecającego.
- W przypadku napraw gwarancyjnych LUMEL S.A. zamawia kuriera UPS po odbiór przesyłki.
Istnieje możliwość wysyłki na własny koszt naprawy gwarancyjnej.
W przypadku napraw odpłatnych zlecający / klient wysyła paczkę na własny koszt dowolnym kurierem na poniższy adres.
- Wysyłka z dopiskiem „SERWIS”
LUMEL S.A.
ul. Słubicka 4
65-127 Zielona Góra
„ SERWIS”
- Kontakt z serwisem w godzinach 08:00 - 16:00
tel: 68/ 45 75 251 lub 601 806 341
e-mail: serwis (at) lumel.com.pl
- W przypadku wysłania więcej niż jednego urządzenia , prosimy o dołączenie zgłoszenia dla każdego urządzenia osobno.
- Urządzenia do serwisu można wysłać bez dodatkowego wyposażenia typu listwy zaciskowe, trzymacze, płyty z oprogramowaniem ,
karty CF.
- Prosimy o właściwe zabezpieczenie wysyłanych urządzeń , gdyż firma LUMEL nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzone przesyłki.
|